انواع ازدواج چیست؟ بررسی بیش از ۵ نوع ازدواج

جمعه 11 مهر 1399
12:00
پریناز

انواع ازدواج در طول تاریخ بسیار زیاد بوده اند که البته همه آنها مورد پسند نیستند. به طور کلی ازدواج یکی از نهادهای اجتماعی جهانی است که توسط جامعه بشری تأسیس و تقویت شده است و با نهاد خانواده ارتباط نزدیکی دارد. در ادامه این مطلب سایت روانشناسی ویکی روان قصد بررسی انواع ازدواج در دنیا را از دید شاخه های علم روانشناسی داریم.

منبع:

https://www.wikiravan.com/انواع-ازدواج-کدامند؟-چند-نوع-ازدواج-دا/



برچسب ها: ازدواج ,
[ بازدید : 472 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

علائم افسردگی چیست (۱۲ تا از نشانه های افسردگی) - ویکی روان

شنبه 5 مهر 1399
14:52
پریناز

افراد زیادی در سایت ویکی روان درباره نشانه ها و علائم افسردگی از ما سوال می کنند. خب، اینکه بفهمیم نشانه ها و علائم افسردگی کدامند و آیا من افسرده هستم یا خیر مهم ترین قدم در راه درمان افسردگی است. داشتن یک یا چند مورد از نشانه های بیان شده در ادامه این مطلب ویکی روان، به معنی افسرده بودن شما نیست بلکه باید تعداد زیادی از نشانه های افسردگی را برای مدت طولانی داشته باشید تا افسرده طلقی شوید.

منبع: ویکی روان



[ بازدید : 443 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

خدمات مشاوره ازدواج آنلاین در ویکی روان

شنبه 29 شهريور 1399
20:34
پریناز

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شاید برایتان جالب باشد که تعریف مشاوره ازدواج چیست و چرا اینقدر روانشناس‌ها روی شرکت در جلسات مشاوره بعد از ازدواج پافشاری می‌کنند، آیا قبل از ازدواج انجام می‌شود یا بعد از آن، این نوع مشاوره چه کمکی به زوجین می‌کند، چند جلسه طول می‌کشد و بسیاری پرسش دیگر درباره مشاوره ازدواج آنلاین و رو در رو که ذهنمان را به خود مشغول کرده است.

منبع: مهرنیوز



[ بازدید : 441 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

مدیریت استرس و روش های کاهش استرس در محیط کار و زندگی

چهارشنبه 26 شهريور 1399
11:54
پریناز

مدیریت استرس (Stress Management) و سایر موضوعات مرتبط با استرس مانند مقابله با استرس و روشهای کاهش استرس و عوامل استرس زا و استرس شغلی، از جمله بحث‌های رایجِ روزگار ما هستند.

منبع: متمم



[ بازدید : 461 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

بهترین نوع مشاوره روانشناسی کودک آنلاین

پنجشنبه 13 شهريور 1399
18:55
پریناز

مشاوره کودک، يکي از انواع مشاوره روانشناسي در رشته هاي تخصصي علم روانشناسي است که توسط مشاور کودک، بر روي کار کردن با کودکاني که به يک بيماري ذهني دچار هستند، يک حادثه دلخراش را تجربه کرده اند يا با مشکلاتي در خانواده مواجه هستند تمرکز دارد.

مشاوره کودک راهي براي ايجاد ارتباط با کودکان و رفع مشکلات روحي رواني آنها است.

لينک: https://www.wikiravan.com/consultation/childpsychology



[ بازدید : 496 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

چه زمانی باید از کمک دیگران استفاده کنیم؟

جمعه 24 مرداد 1399
13:52
پریناز

کمک دیگران همان‌طور که نشانه رحمت است، نشانه زحمت است! درست است که از لطف و کمک دیگران برخوردار می‌شویم اما این یعنی در موقعیتی دشوار قرار داریم و تلاش خودمان به‌تنهایی برای خلاصی کافی نیست. بااین‌حال، گاهی پذیرفتن کمک دیگران برای‌مان دشوار است. در این مطلب به شما می‌گوییم چرا بعضی وقت‌ها مایل نیستیم کمک دیگران را بپذیریم. به‌گفته دکتر گرگوری جنتز (Gregory Jantz)، کمک‌گرفتن فرایندی ۳مرحله‌ای است. دکتر جنتز به شما می‌گوید که چطور این فرایند را طی کنید و بتوانید از کمک دیگران بهره بگیرید.

برگرفته از سایت چطور



[ بازدید : 451 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

مشاوره روانشناسي به سبک ويکي روان

چهارشنبه 24 ارديبهشت 1399
10:10
پریناز

با حضور پر رنگ تر اينترنت پر سرعت در بين کاربران به خصوص در کشور عزيزمان ايران، کم کم پاي سبک هاي جديدي از مشاوره روانشناسي به اين عرصه باز شد که از مهم ترين آنها مي توان به مشاوره آنلاين روانشناسي نام برد.

منبع: مشاوره روانشناسی به سبک ویکی روان موج نیوز




[ بازدید : 448 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

مشاوره روانشناسي به سبک ويکي روان

چهارشنبه 24 ارديبهشت 1399
10:10
پریناز

با حضور پر رنگ تر اينترنت پر سرعت در بين کاربران به خصوص در کشور عزيزمان ايران، کم کم پاي سبک هاي جديدي از مشاوره روانشناسي به اين عرصه باز شد که از مهم ترين آنها مي توان به مشاوره آنلاين روانشناسي نام برد.

منبع: مشاوره روانشناسی به سبک ویکی روان موج نیوز




[ بازدید : 455 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

مشاوره روانشناسی آنلاین چیست و چه مزایایی دارد؟

يکشنبه 14 ارديبهشت 1399
14:51
پریناز

شاید برای شما هم مانند دیگر بازدیدکنندگان سایت ویکی روان این پرسش مطرح باشد که مشاوره روانشناسی آنلاین چیست و چطور انجام می شود؟ قبلا در ویکی روان در اینباره صحبت کردیم که تعریف مشاوره روانشناسی چیست اما موضوع این مطلب کاملا متفاوت است، چون قصد داریم به یکی از مهم ترین و به روز ترین انواع مشاوره به نام مشاوره روانشناسی آنلاین صحبت کنیم که طرفداران بسیار زیادی هم دارد.

منبع: تعریف مشاوره روانشناسی آنلاین چیست ویکی روان



[ بازدید : 431 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تعریف مشاوره روانشناسی چیست؟ منظور از مشاوره

سه شنبه 2 ارديبهشت 1399
16:13
پریناز

تعريف مشاوره روانشناسي چيست و به چه دردي مي خورد؟ چرا بايد از مشاوره روان شناسي استفاده کنم؟ آيا مشاوره به کار من مي آيد؟ اين دست سوالات زياد از ما در سايت ويکي روان پرسيده مي شود اما چون تعدادي از بازديدکنندگان ويکي روان درباره اينکه معني مشاوره روانشناسي چيست اصلا اطلاع ندارند و در اين مطلب سايت مشاوره روانشناسي ويکي روان قصد داريم اين موضوع را کاملا باز کنيم تا به سوالات احتمال ذهنتان پاسخ داده شود.

برگرفته از مقاله تعریف مشاوره روانشناسی چیست ویکی روان



[ بازدید : 424 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

وبلاگ از همه چیز از همه جا یک وبلاگ عمومی درباره سلامت روان و ذهن است
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به از همه جا از همه چیز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]