نحوه ابراز عشق به دختر چطور باید باشد؟

جمعه 17 آبان 1398
12:32
پریناز

همیشه راه های زیادی برای ابراز عشق به دختر وجود دارد که می تواند برای شروع یک رابطه جدید و با تحکیم رابطه ای که در آن هستید از آنها استفاده کرد. قبلا به طور عمومی به بررسی بهترین راه های ابراز عشق صحبت کرده بودیم. اما در ادامه این مطلب به مهم ترین روش های ابراز عشق به دختر میپردازیم که عملی هستند و کمک زیادی به آقایان می کند.


راه های ابراز عشق به دختر

مهارت گوش دادن را کسب کنید

یک راه ابراز عشق به دختر این است که روی او تمرکز کنید و حرف‌هایش را بشنوید.

قانون هشتاد بیست (۸۰/۲۰) را بخاطر بسپارید. بیشتر گوش کنید، کمتر صحبت کنید

این به دیگران این امکان را می‌دهد که احساسشان را با شما در میان بگذارند و همچنین فرصتی به شما می‌دهد تا احساسات آن‌ها را درک کنید.

از الفاظ لطفا و متشکرم استفاده کنید

این یک عمل ساده است که شما می‌توانید هر روز تمرین کنید. اما بسیاری از ما اغلب فراموش می‌کنیم که این کار را انجام دهیم. این می‌تواند تفاوت بزرگی در زندگی ما ایجاد کند.

به دختر مورد علاقه‌تان بگویید که چقدر دوستش دارید و قدردان او هستید

یک عشق کوچک، راه درازی در پیش رو دارد. باید در مدیریت احساسات خود بهتر عمل کنید و بتوانید آنها را بیان کنید.

یک راه ابراز عشق به دختر همین است که صادق باشید و او را در جریان احساسات خود بذارید

بسیاری از ما محکوم به پذیرش افراد در زندگیمان هستیم، پس خوب است که کسانی را تصدیق کنیم که بر زندگی ما تاثیر گذاشته‌اند و ما نمی‌توانیم بدون آن زندگی کنیم.

اگر به کمک نیاز دارد، پیشنهاد کمک کنید

همیشه کسی هست که به چیزی نیاز دارد.

اغلب کمک به دیگران راهی است که شما احساس خوبی داشته باشید

البته این یک راه ابراز عشق به دختر مورد علاقه شما هم هست. اما در این کار افراط نکنید.

به کسی که دوستش دارید نامه بنویسید یا کارت پستال ارسال کنید

از اینکه افراد چقدر از این کار قدردانی می‌کنند و خوشحال می شوند، شگفت‌ زده خواهید شد.

برای سپاسگذاری از کسی که دوستش دارید، شعر بنویسید

ما ایرانی ها طبع شعر خوبی داریم، از این ویژگی استفاده کنید. برای برخی افراد، نوشتن یک شعر نسبت به دیگر کارها آسان‌تر است. شما می‌توانید با تهیه فهرستی از دلایلی که این دختر را دوست دارید، شروع کنید.

همچنین می‌توانید در نظر داشته باشید که چطور با او آشنا شدید و امید دارید که آینده تان با هم چگونه باشد. همچنین خواندن شعرهای عاشقانه مولانا و حافظ یا دیگران را در نظر داشته باشید.

هنر بخشش را تمرین کنید

ما اغلب مشاجره های کوچکی با عزیزان خود داریم، اما همیشه یادتان باشد که، "بحثتان را تمام کنید". سعی کنید عصبانیت و ناامیدی را رها کنید تا بتوانید نگرش مثبتی داشته باشید.

کلمات مناسبی به کار برید

یک نفس عمیق بکشید و تا سه بشمارید. وقتی تمام شد، به خودتان بگویید که بدون فکر می خواهید به او بگویید که "من دوستت دارم".

این تمام زمانی است که طول می‌کشد، سه ثانیه شجاعت برای یک عمر شادی و خوشبختی

درگیر یک مقدمه، کلمات عالی یا هر چیز فانتزی دیگری، نشوید. فقط به او بگویید "دوستت دارم".

هنگامی که صحبت کردید، بنشینید و گوش دهید، مهم نیست که پاسخ چیست

برای ابراز عشق به دختر مورد علاقتان به این روش هم فکر کنید، به او بگویید که یکی از قوی‌ترین احساسات را داشته‌اید که تا به حال آن را احساس نکرده اید و چند روز یا چند هفته است که درگیر آن هستید. او برای اولین بار این موضوع را می‌شنود و ممکن است به کمی زمان برای پردازش احساسات خود نیاز داشته باشد. شما نمی‌توانید نحوه واکنش او را کنترل کنید و نباید این کار را کنید. در عوض، به واکنش او گوش دهید و اجازه دهید که او مکالمه را ادامه دهد.

اگر نمی‌توانید یکدیگر را ببینید، احساسات خود را از طریق تماس تلفنی و یا پیغام متنی بیان کنید

تصور نکنید که باید صبر کنید تا به کسی بپیوندید که به عشق شما پاسخ دهد.

یک قانون در ابراز عشق به دختر این است که اگر عشق واقعی را احساس می‌کنید، بیان کنید

شاید طرف مقابلتان می گوید که سخت است از یک پیام ساده "دوستت دارم" را درک کرد. پس جای تردیدی باقی نمی ماند. وقت بگذارید و احساسات خود را به شکلی بیان کنید که در ذهن معشوق شما تردیدی باقی نماند.

از کلمات دیگری هم برای بیان عشق خود استفاده کنید، همیشه نگویید: " من دوستت دارم"

مجبور نیستید که رکورد بشکنید و مرتباَ ابراز عشق کنید می توانید بگویید از حضور او سپاسگزار هستید، از بودن در کنار او هیجان زده می شوید. او را تحسین می کنید، یا هر مترادف دیگری برای عشق به کار برید، حرف هایی که سخیف یا غیر منطقی‌اند را به کار نبرید. سعی کنید بگویید:

  • به خاطر وجودت احساس بهتری دارم
  • نمی توانم به تو فکر نکنم
  • هر روز مرا دیوانه خود می کنی و من این را دوست دارم
  • از عبارتهای لوسی که او دوست دارد مانند عزیزم و عروسکم و عسلم و... استفاده کنید

جملات بالا برای ابراز عشق به دختر معجزه می کنند.

به او بگویید چقدر از کمک و حمایت او سپاسگذارید

کارهای کوچکی که برای شما انجام می دهد را تصدیق کنید و به او بگویید که چه کارهای خوبی کرده است.

به او بگویید که بودن در کنارش لذت بخش است و به او یادآوری کنید که حمایتش برای شما چقدر مهم است.

او را بخشی از برنامه و آینده خود قرار دهید

افرادی که دوستشان دارید طبیعتاَ بخشی از آینده شما هستند. اگر در تصورتتان او در کنار شماست پس اجازه دهید که او هم از این ماجرا اطلاع داشته باشد، این یک روش عالی برای ابراز عشق به دختر است، حتی بدون گفتن کلمات. این به آن معنا نیست که تمام جزئیات مربوط به ازدواج و فرزندانتان را به او بگویید. بلکه به این معنی است که به او اجازه دهید بداند که شما هیجان‌ زده هستید که او را در زندگی خود دارید.

باید بتوانید محبت فیزیکی را نشان دهید و درباره نیازهای یکدیگر صحبت کنید

بعضی از افراد از هر فرصتی برای نوازش استفاده می کنند. برخی ترجیح می‌دهند لحظات صمیمی را برای زمان‌های دنج و شخصی حفظ کنند. ارتباط موثر بهترین راه برای نشان دادن محبت است و ابراز عشق باید به روشی باشد که هر دو با آن راحت هستید. برای ابراز عشق به دختر مورد علاقه خود می توانید دست او را به آرامی بگیرید و نوازش کنید.

کاری برایش انجام دهید، به خصوص آن‌هایی که دور از انتظار هستند

یکی از کارهای روزمره اش را انجام دهید. اگر خریدی دارد که شما می توانید انجام دهید پس دست به کار شوید. وقتی به او نشان دهید که در این موقعیت خاص به او فکر می‌کنید، او خواهد دانست که شما او را دوست دارید، بی آن که آن را بشنود.

به او فرصت و وقت آزاد دهید تا خودش باشد

کلید یک رابطه سالم و قوی اینست که به او اعتماد کنید و اجازه دهید به تنهایی سرگرمی هایی داشته باشد. در مسیر ابراز عشق به دختر فقط به خاطر اینکه که شما او را دوست دارید دلیلی نمی شود که مثل سایه با او باشید. اگر واقعا او را دوست دارید با خوشحالی او را آزاد بگذارید تا به تفریح برود و تا برگشتنش دقیقه ها را حساب کنید.

سریع تصور نکنید که او هم شما را دوست دارد

علاوه بر آماده کردن خود برای آنچه که خواهید گفت، باید برای واکنش او به این جمله آماده باشید. به طور ایده‌آل او می‌گوید: من هم تو را دوست دارم! با این حال ممکن است او احساس مشابهی در مورد شما نداشته باشد. او ممکن است نظر شما را نادیده بگیرد یا مکالمه را به سمت موضوع جدید سوق دهد. اگر این اتفاق افتاد، از او نپرسید که "خوب، تو هم مرا دوست داری؟" خب همانطور که مشاهده کردین راه های زیادی برای ابراز عشق به دختر خانم ها وجود دارد. فرقی نمیکند رابطه ای را شروع کرده اید یا قصد آغاز آن را دارید. موارد بالا همگی در نهایت راهی صحیح برای برقراری ارتباط عاشقانه با دخترها می باشند.اگر به کمک یک مشاور در زمینه روابط احساسی نیاز داشتین می توانید از بخش مشاوره روانشناسی آنلاین سایت ویکی روان برای برقراری ارتباط با مشاورین روانشناس به صورت آنلاین از هر کجای دنیا استفاده نمائید.

منبع: نحوه ابراز عشق به دختر چطور باید باشد؟


[ بازدید : 96 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
وبلاگ از همه چیز از همه جا یک وبلاگ عمومی درباره سلامت روان و ذهن است
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به از همه جا از همه چیز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]